پروژه استخر تفرش باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بر ضرورت سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه استخر تفرش تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: پروژه استخر تفرش باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز با حضور در شهرستان تفرش از پروژه‌های ورزشی در دست اقدام این شهرستان بازدید و به صورت مستقیم در جریان روند اجرای این پروژه‌‌ها قرار گرفت.

وی در بازدید از پروژه احداث استخر تصریح کرد: با توجه به نبود استخر در این شهرستان می‌طلبد هر چه سریع‌تر عملیات احداث این مجموعه به پایان برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: آماده‌سازی این استخر باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد تا شهروندان بتوانند به راحتی از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

ملکی بیان داشت: جوانان تفرش از استعداد بسیار بالایی در اکثر رشته‌‌های ورزشی برخوردارند که فراهم‌سازی امکانات و زیرساخت‌های لازم در حوزه ورزش در این شهرستان ضروری است.

وی با اشاره به هفته ورزش و جوانان گفت: در هفته ورزش و جوانان برنامه‌ها و مسابقات خوب ورزشی در سطح شهرهای استان برگزار شد که برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی، دو و میدانی، مسابقات کارمندان دولت، جشنواره پرواز بادبادک‌ها، مسابقات والیبال، فوتسال، پینگ‌پنگ، دیدار با قهرمانان و پیشکسوتان، ورزش صبحگاهی، کوهروی عمومی و... بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:50 | نویسنده : میثم اله وردی |